Az Interswitch Kft., az ElsÅ‘ Magyar Virtuális TitkárnÅ‘ Szolgálat, kizárólag élÅ‘ szolgáltatással állunk ügyfeleink rendelkezésére. Munkatársaink magas szintű követelményeknek kell megfelelniük, és folyamatosan képzéseken vesznek reszt. A bejövÅ‘ és kimenÅ‘ hívásokat gyorsan és udvariasan kezelik, mindig pontosan válaszolnak az Ön utasításai szerint, amely az ügyfelekben kellemes benyomást kelt. Operatorainknak angol és magyar nyelven kommunikálnak, és rögzítik a hívásokat.
Szolgáltatásainkat ügyfeleink elvárásaihoz igazítottuk - legyen az egyszerű telemarketing szolgáltatás, virtuális asszisztens szolgalat, üzenetközvetítÅ‘ szolgalat, vagy teljes körű ügyfélkapcsolat.
- Vállalata nevében válaszolunk telefonhívásaira magyarul és angolul.
- Vállaljuk televíziós hirdetéseire érkezÅ‘ telefonok kezelését, és az új megrendelÅ‘k adatainak rendszerezését.
- Vállaljuk találkozóinak megszervezését, és a titkárnÅ‘i feladatok ellátását.
- SürgÅ‘s hívás eseten azonnal értesítjük az illetékes szakembert.
Kik ügyfeleink? Magánszemélyek, kis és közepes vállalkozások, ipari vállalatok, nagy- és internacionális vállalatok.
Weblapunkról bÅ‘vebben tájékozódhat partnereinkrÅ‘l, akik már Minket választottak. Biztosítjuk, hogy nem lesz több elveszett hívása, megrendelése vagy ügyfele!